Системи охолодження електродвигуна

Електродвигун виробляє тепло протягом усього часу роботи. Якщо не контролювати рівень температури у корпусі, можливий вихід з ладу ізоляції. Щоб уникнути перегрівання електродвигуна і його руйнування передбачена система самовентиляції або примусового охолодження.

Вентиляція електродвигуна є водночас простим та дієвим варіантом охолодження електродвигуна. Працює тільки коли ротор обертається на фіксованій частоті.

Іншими словами — не потрібно створювати складну систему.

Через те, що додатковий вентилятор потребує енергію. Збільшується корпус електродвигуна, виникає додатковий шум при роботі. Крім цього вентилятори потрібно обслуговувати кожні 6 місяців. Для побутових мало потужних електродвигунів не використовуються незалежна вентиляція, тільки самовентиляція. В таких випадках додаткове тепло відводиться через технічні отвори в корпусі.

Якщо потрібно зовнішня незалежна вентиляція промислового двигуна встановлюють додатковий вентилятор. Виглядає як крильчатка яка працює незалежно від частоти обертання валу двигуна. Тому дієва й успішно використовується для відводу тепла від основних вузлів двигуна. При цьому незалежна вентиляція часто встановлюється на місце штатного кожуха двигуна і не потребує доопрацювання.